måndag 4 januari 2010

....ska visst flyga flygplan, om jag får semester...

Hann inte riktigt med hur det gick till men Carina har bokat in mig på träningsläger i Portugal med Springtime.
...nu ska jag bara övertala chefen att jag visste har semester dagar att ta ut eller på nåt sätt övertala chefen att få ledigt.

Vågar inte riktigt tro att jag kommer att få komma iväg. Men gör jag det så blir helt fantastiskt kul.

Några detaljer som gör det extra kul:

Ett års jubileum med Carina - alltså vi har varit riktiga löparpolare sen förra året i Portugal då vi delade rum och en massa mil i hop.

Rune Larsson är där och jag ska morska upp mig och följa med honom på en femmilare.

Pasi Salonen tror jag är där och han är bra på mental träning.

Sedan är det en massa snabbfotade individer där - om jag står nära dem så kanske lite av deras snabbhet hoppar över till mig...:)

Håll Tummarna chefen kommer tillbaka från julledighet nästa måndag.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. ag håller alla tummar som jag bara kan. Klart vi ska fira ettårsjubileum. Sitta och titta på tyska porrstjärnor vid poolen och kanske dricka lite drinkar den här gången.

    SvaraRadera
  3. Carina: vad jag skrattar hade totalt glömt bort de tyska porrstjärnorna - lägger till dem på min lista över saker som gör det extra kul!....

    SvaraRadera