onsdag 10 mars 2010

3 dagar kvar...

Oj vad tiden går fort om tre dagar så är det dags för Skövde 6 timmars.

Jag håller på och förbereder mig - färgade ögonfransarna för några timmar sedan.

Funderar på att köpa en fin buff i morgon.

Det svåra är om jag ska ta den orangea eller den blåa löparjackan på lördag....

Den orangea är ju så fin till mina orangea löparskor och så är den lite tunnare än den blåa - blir kanske den, ska konferera med SMHI och se vad det tycker om den saken.

Va ska jag springa också? jaja det blir som det blir med den saken - det är jag inte speciellt förberedd för. Jag har faktiskt ingen aning om hur min form är. En sak är nog säkert - så här lite har jag aldrig någonsin tränat inför en tävling.

2 kommentarer:

  1. jadu, det gäller att ha en plan!!! Frågan är vilken jacka som är snabbast!

    Själv kör jag med snabba skor och inga kläder, och så springer jag fort som fan innan jag fryser ihjäl :-)

    SvaraRadera
  2. Du ska inte springa någonstans iallafall inte på lördag :(

    SvaraRadera