söndag 28 mars 2010

Härligt problem...

Det är så otroligt underbart att ha lite ömma muskler i hela kroppen.

Idag hade/har jag en plan att springa en backig runda som jag inte vet hur lång den är, tror att den är max 5k.

Eftersom jag är lite öm i kroppen funderar jag på om det inte är bättre med en vilodag.

I nästa tanke tänker jag att om jag springer backrundan och sedan hämtar ombyte och springer till gymmet för att duscha och basta (kanske till och med ett bubbelbad) som belöning.

Snacka om att ha ett härligt problem!

Förresten så köpte jag en spikmatta i går. Den var nästan gratis så då tänkte jag att den duger att testa med. Provlåg 10 minuter i går och det gjorde "ont" på ett pulserande sätt sedan gick det över och jag kunde slappna av - jag var som en prickig korv efteråt:)

Har kollat in väder prognosen för Påsken och det ser ut som att det kan bli trevligt väder. Hoppas det för det är enklare att ha träningsläger om vädret är tilltalande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar