onsdag 31 mars 2010

Dag 2

Andra dagen på mitt egna träningsläger.

Planen var att springa från jobbet och hem. Började att må illa på eftermiddagen, beror på att min hormonbalans inte är stabil. Så jag beslöt mig för att ändra min plan till att springa halva sträckan i stället.

Sprang från jobbet till Årstaberg där tog jag pendeln till min station och sprang sista biten hem.

Benen var trötta och musklerna protesterade så jag var tacksam att jag beslutat för att korta sträckan. Illamåendet höll i sig och gör det till viss del fortfarande. Vilket tyvärr leder till att jag får svårt att äta. Det är säkert bättre i morgon.

Sträcka 8.5k.

2 kommentarer:

  1. Tack Marianne, det är bättre idag. Dock hänger träningsvärken i, mina ben är inte vana vid att springa snabbt.

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera