lördag 17 april 2010

En härlig dag...

Hade bestämt med Carina att ta en sväng ut till Lidingö för att springa "lidingöloppet".

Härligt löparväder med lagom temperatur, fågelkvitter och blåsippor.

Lidingöloppets bana är min favorit alla katagorier - så det blev en dag med njutning (nästan hela tiden).

Kroppen var seg efter veckans träning och vaknade egentligen aldrig till liv. Mot slutet hade jag ordentligt ont överallt. Sa till Carina att så ont har jag aldrig någonsin haft varken på tävling eller träning.

Men jag var lycklig hela tiden och bara njöt att få vara på Lidingö med det bästa löparsällskap som jag vet.

Nu har jag ätit och kroppen börjar piggna till, fötterna däremot har gått i strejk - men det går över.

Dagens distans blev dryga 33k.

3 kommentarer:

  1. Tack för en underbar dag Marie!!! Vi fick ha det mysigt länge igår:-). Fler sådana lördagar tack. Kram kompis!!

    SvaraRadera
  2. Carina: tack själv! Sådana lördagar kan jag prenumerera på :)

    SvaraRadera
  3. Låter verkligen underbart! Och att springa LL-banan bara sådär är ju tufft. Ni kommer att vara hur förberedda som helst för Lidingö ultra!

    SvaraRadera