fredag 9 april 2010

Konstigt...

Har nyss landat hemma efter en galet stressig dag på jobbet- tur inte alla dagar är så på jobbet.

Är fortfarande pollen-sjuk men bättre, tack och lov.

Men det är konstigt för hela min kropp har en känsla av förväntning inför morgondagen, utan anledning.

Det går tre tävlingar i morgon som jag gärna skulle vilja delta i. Paris marathon, Vällingby marathon och TEC-täby extrem challange. Detta tror min kropp att vi ska göra i morgon....ja inte alla tre tävlingarna förståss...

Till och med min hjärna har snuddat vid tanken att jag måste börja lägga fram grejjerna....

Konstigt igår ville jag lägga löpningen på hyllan och idag tror jag att jag ska tävla i morgon.
Måste vara hormonerna som spökar :D

2 kommentarer:

  1. Ibland förstår man inte allting... Du kan springa med mig imorgon, i tanken:-). Skönt att du mår bättre.

    Hoppas vi ses imorgon! Kram

    SvaraRadera
  2. Carina: jag kommer att skicka energi till dig hela dagen och kvällen!

    SvaraRadera