söndag 25 april 2010

Springa springa...

Är på dag två i mitt back-to-back-to-back pass skulle ha börjat i fredags men askmolnet satte stopp för mina fredagsplaner.

I lördags sprang jag 20k och det tuffade på och jag var nöjd med det. Idag fick jag springa med TSM och det blev 23k och jag är nöjd med det. Fick en kommentar av en deltagare i gruppen att jag såg helt oberörd ut och att jag kan inte ha tagit ut mig på dagens träning - nä det har jag inte heller. Mina fötter är dock inte glad utan svullna och tröttna. I morgon har de lovat att vara pigga igen för då är det dags igen - och jag ser fram emot det,

Det går inte snabbt när jag springer men för första gången på länge orkar jag med att göra saker efter träning och än har jag inte blivit sjuk. Snabbheten börjar jag jobba med när läkaren säger att mina värden ligger rätt - fram tills dess så mysjoggar jag.

Två pass i solen sätter sina spår - med en solbrun nyans i ansiktet :)

1 kommentar:

  1. Ett helt mara under helgen!! Bra Marie. HÄrligt att höra att det känns så himla bra också!!! Sorry det korta samtalet igår, vi får ta igen det!!! Kram Carina

    SvaraRadera