måndag 26 april 2010

Tredje passet avklarat!

Japp där satt den - det blev över 60k på dessa tre dagar och för första gången på länge har jag följt min planerade träning.

GISSA HUR NÖJD JAG ÄR!!!!

Det var lite tungt mot slutet men det tror jag var mest mentalt för att jag visste att jag snart skulle vara hemma. Fötterna var gladare i dag - verkar som den bästa medicinen för dem är att springa långt, ofta :)

Det är så att jag faktiskt vill springa i morgon igen - men det ska jag inte för då ska mina fötter på behandling och bli ompysslade.


5 kommentarer:

  1. Då har du ju gjort helt rätt!!! "Man ska alltid springa tillräckligt sakta och tillräckligt kort för att alltid vilja springa dagen efter igen." Citat RL :)

    Jag är såååå glad för din skull!!

    SvaraRadera
  2. Tack båda två! Känner hopp för framtiden - äntligen:)

    SvaraRadera