fredag 30 april 2010

Tiden går ovanligt snabbt....

Tiden rusar iväg! Har hunnit med en del, inte så mycket träning utan mer annat som tar tid från fritiden.

Sprang tröskelpass med TSM i går och det kändes bra även om kilometertiden var låg så var det ändå ett bra pass.

Vi värmde upp och avslutade uppvärmningen med tre koordinationslopp på cirka 100 meter vardera.

Sedan började intervallerna - vi skulle springa i 10 minuter, men sprang för fort så att vägen tog slut kan man säga. Det blev 8 minuter och distansen cirka 1.5k - det är jag nöjd med. Jag höll nästintill samma fart på samtliga intervallerna.

Avslutade med nedjogg tillbaka till Östermalms IP.

Idag är det Valborg och jag ska nog ge mig ut och se om jag kan hitta en brasa att njuta av ikväll.
I morgon ska jag springa långt på Roslagsleden tillsammans med en massa andra människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar