söndag 11 april 2010

Söndag utan långpass

Redan söndag, den här veckan har försvunnit väldigt fort - tänk om snoret i min näsa ville göra det samma.

Började igår med lite styrka och core träning för att så sakteliga komma tillbaka. Hoppas kunna ta en löptur på tisdag.

Jag har blivit så galet inspirerad av Carina och hennes fina prestation på TEC att jag bara vill sätta fart och träna och klara av otroliga distanser......

Men det får allt vänta.

Jag måste få bra värden innan jag drar igång - jag vill inte vänta men jag måste. Vad gör jag när jag väntar? jo jag planerar så klart!

Ska börja att planera träningsupplägg och vad jag ska fokusera på.

I morgon har jag blivit kallad till min läkare....

1 kommentar:

  1. Planering är minst lika roligt!! Jag njöt hela veckan av min planering inför TEC.

    Vi får höras imorgon, jag är nyfiken på vad din läkare vill!

    Kram Carina

    SvaraRadera